02.04.15.                                                                                  ДУ «НМЦ «Агроосвіта»

Семінар-аукціон педагогічних ідей. Обмін досвідом

«Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому середовищі»

  WEB - система на підтриму навчального процесу

 

Робота в мережі орієнтована  на організацію взаємодії між викладачем та студентами. «Педагогіка соціального конструктивізму» в даному разі означає:

·        Викладач менше зациклюється на звичайній публікації матеріалів, якими студенти повинні оволодіти, та подальшим виставленням оцінок.

·        Викладач з простого "джерела знань" перетворюється на  рольову модель культури навчальної групи, зв'язуючись зі студентами  в індивідуальному порядку і працюючи за їх особистими потребами, одночасно з цим направляючи дискусії і діяльність всієї групи для досягнення загальних навчальних цілей.

Основні принципи навчального процесу з урахуванням ІКТ:

ми всі є потенційні вчителі, так само як і потенційні учні

В мервжі "традиційні" ролі того, хто навчає, і хто навчається, можуть бути змінені або скасовані шляхом редагування дозволів курсу або діяльності. Студенти можуть, наприклад, бути модераторами форуму.

Ми добре навчаємось під час творчої діяльності та пояснення її іншим

Спільний пошук групою відповіді на складне питання (діяльність Wiki), тобто творчість з іншими та для інших, є потужним засобом навчання.

Ми багато чому навчаємось, спостерігаючи за іншими

Читання й написання продуманих повідомлень форуму може змінити і поглибити наше власне розуміння.

Розуміння інших змінює нас

 За допомогою приватних повідомлень онлайн-обговорення викладач дізнається про  устремління і труднощі стриманих студентів, та враховує це в навчальних підходах.

Ми навчаємося добре, коли навчальне середовище є гнучким і адаптується до наших потреб


ІКТ - засіб спілкування викладача зі студентами, що є найважливішім. Він дозволяє оперативно надавати студентам лекційні матеріали, інструкції до лабораторних робіт, поточні рейтинги, новини і оголошення; дозволяє оперативно надавати відповіді на студентські питання, причому відразу для всієї „віртуальної спільноти”, пов’язаної з даним курсом;  дозволяє оперативно інформувати студентів про результати перевірки завдань.

Висновок:      ІКТ - потужний ресурс  НВП. Практикою перевірено.

                                          

    За матеріалами

http://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&ved=0CFMQFjAH&url=http%3A%2F%2Fweb.asu.ntu-kpi.kiev.ua%2Fmoodle%2Ffile.php%2F1%2FMoodle_Lect.doc&ei=udwbVeS5BMutsAHbs4PYAg&usg=AFQjCNE0M7Zr4uM_V-m7AIY85gnd1dKnRQ&sig2=7vaEyBD_-bhXBsEnfyMehw&bvm=bv.89744112,d.bGg&cad=rjt

Методичні розробки

Подих часу в творчих роботах шанувальників  вітчизняної історії

   Проектні технології навчання, 2012р.

Використання на заняттях  олс

(опорно-логічних сигналів і конспектів)

на основі системи В. Шаталова.  2010р.

Педагогічний бюлетень

як картина діяльності навчального закладу, педагогічного

та студентського колективу технікуму, 2008-14рр.